.

2010年2月1日星期一

Clinique@大眼睛化粧指導會

1月初時, 去了中環IFC Clinique 舉辦了一個 Clinique免費大眼睛化粧指導會, 主要試用它們新出的LASH POWER VOLUMIZING MASCARA (下圖)



一進去就見到幾位臉很熟的幾位blogger 正在試新出的mascara及化眼妝,



為免打擾也們, 我為有先拍照店舖環境吧!



其實CLINIQUE 已準備了小食給我們各位blogger 吃呢!



那邊廂, BA 就開始跟我們試用及介紹新出的 mascara, 為有由靚blogger 代為做我們model 吧! BA 先幫model 搽上primer 係眼睫毛上,



接著就搽上今日的主角~~ LASH POWER VOLUMIZING MASCARA, 不過搽時有小小貼士, 就係用滾動型式搽上睫毛(即由根部碌至眼睫毛端), 效果原來唔錯呢, 而且每根睫毛都唔會黏在一起, 真會好散開及撓呢!



搽完後, 兩眼對比很大, 明顯搽了精神多及眼晴大了! (下圖為正面)



再給多一張側面幾大家看就知道有多長及撓了呢 (下圖)



搽完眼妝後, 更可以再試CLINIQUE 的其它產品, 不想試的話, 就來玩一個遊戲及影張相留念呢(即場Print 給大家的), 遊戲方面就是用你的創意幫下面的紙公仔化一個眼妝,化得最好的就會得到CLINIQUE 送出的SKIN CARE (那我當然嬴不到了)



雖然嬴不到, 但CLINIQUE 都很好, 送每位BLOGGER 一份小禮物, 回家時再試喔!



 

沒有留言:

關注我的相關連結: