.

2009年12月6日星期日

搶先報導 Olay Gathering 2009

今日好開心能夠參與到olay gathering (其實我都係第一次參加呢d活動, 因唔係成日都可安排到時間而出席),
仲見到好多平時睇blog 只見其相, 見不到真的人, 今日終見到各blog 主了, 事次活動係上環樓上舖一間飯店舉行,
由於我早到, 一上到佢只見olay 職員在忙碌緊! 不過olay 職員好好呀, 佢見到我一個人就即刻同我傾談,等我唔使咁悶嘛, 不過她們還在忙, 我唯有放下手袋再自行拍照吧!


間餐廳環境唔錯呢!! 係我部相機唔多妥, 影到d相震晒!!



場地分咗2邊, 而每邊都放有一系列olay regenerist 產品及試用!


一坐哋, 餐廳職員, 好快就問我飲咩, 下面呢杯我就選咗果茶(荔枝味架, 味道唔錯)

等食期間, 同其它剛認識blogger 傾談, 估唔到轉下眼就已經8:00pm, 我個肚開始餓呢..............



活動開始喇, 先由olay manager (winnie)講話olay regenerist 新出眼霜及講解原來支活膚露的香味係由張曼玉親自比意見而調配出嚟呢(怪唔之得隻香味咁香啦, 唔同supercream 香味架), 而今次活動更係同我哋d blogger 預早慶祝聖誕呢! 對我嚟講真係一個好特別的聖誕節!!




都開餐喇, 先嚟蒜蓉飽及湯, 另外個碟就係自己出去夾自己想食的食物!!    上右面個碟就係我今晚所選的主菜喇(只記得係魚, 全名就唔記得了)!! 食完已經飽飽了!
而下面個2碟唔係我食呢, 係我隔離位的blogger 所食的主菜呢, 不過見到樣靚嘛(學人話齋, 隔離飯香嘛)



到甜品喇, 好靚呀個樣, 我呢個好似係桂蘋果陪雲尼拿雪糕! 食完真係要跑多幾個圈先得了(消脂嘛)


期間其實我哋係睇緊台慶頒奬禮呢, 可惜開心的時間太快過了, 已經是晚上10:10pm 呢, 由於我要先走, 臨走時olay 更上一份禮品, 當中條頸鏈還要在下星期先開始有得換購呢, 由張曼玉設計架, 而家可以話係第1批人拿到呢, 係咪好靚呢! 另外就係olay 的產品了!


好喇, 好夜了, 報導完畢!



p.s: OLAY為了把「中國宋慶齡基金會OLAY女性創新與夢想基金」的創新與夢想理念及激情傳遞得更遠,特別於聖誕前夕將張曼玉親手設計的全球限量版水晶頸鍊帶到香港。由1211日至17日期間,凡於指定萬寜及屈臣氏購買OLAY新生系列任何產品滿港幣$250元或以上,即可免費獲得張曼玉親手設計的限量版頸鍊一條。OLAY每送出一條限量版水晶頸鍊,便捐出港幣$25「中國宋慶齡基金會OLAY女性創新與夢想基金」,用作支持基金發展用途,為推動新一代女性實現夢想出一分力,成就更多內外兼備的新女性。頸鍊數量有限,先到先得,送完即止。

沒有留言:

關注我的相關連結: